Saturday, March 17, 2012

sejauh mana kau nak berdiam

hmm , mmg lme da aku berdiam kn . :)
k la . selama aku tak update blog ni kan , mcm-2 dah terjadi . tp let gone by gone laa erk . aku malas nk cerita and malas nk igt . yg pasti semua yg aku lakukan tuu totally stupid decision . mmg aku bodoh . huhu .

 back to the tajuk . okay la , sejauh mana kau nk berdiam dan terus berdiam dgan poblem kau ? kau igt boleh setel ke semua tu dgan diam je ? hmm , aku tahu laa takkn setel . tp bg aku berdiam lebih baik dr bersuara . biar laa masalah tu lenyap dengan hnya berdiam je . kan senang :)
HAHAHAHA , senang ? kau tak tahu jah betapa seksanya aku nk pendam kan semua ni . tp tak pe laa privacy aku biar aku je laa tahu . malass nk cte kat org tak dapat apa pun cte kat org .

dunia ni kejam kan ? dea bg kawan kat aku tapi rasa mcm tak de je .akan rasa ada bila kite senang , happy , tak de poblem . tp bila kita ade poblem semua ilang . :')
tak pe , buad ilek buad peace :)

ade boyfriend tapi dea pun ade poblem takkn kita nk tambah kn lagy masalah kita kt dea kan ? hmm , ade fmily , diowg laa yg byk menambahkn poblem aku . yaallah! aku tak kuadd ! bantu lahh hambamu ini yaallah . :'(

No comments:

Post a Comment