Tuesday, March 20, 2012

bengang

haish , sapesape pun mesty ada bengang dalam diri korang kan ? mustahil laa korang tak pnah bngang melainkan korang betul2 mempunyai tahap kesabaran yg tggi . tapi mustahil laa . hmm , aku paling bengang bila orang bertindak tidak adil . aku paling bengang bila orang bajed-2 macam dea tuu hebad sgtt . ee , aku bengang bila org yg perasan diri dea bagus sgtt . aku bengang bila org tak boleh terima teguran . bengangnyee!!
ape aku buad kalau aku bengang ? aku akan lari daripada orang yg aku bengang tuu dan buad yg boleh ilangkn kebengangan aku tuu .tapi kan kadang2 aku lepaskan bengang aku kat org yg tak bersalah . kesian orang tuu . hahaha . tp kalau dah betul2 bengang aku lpas kn je kt org tuu . lantak kau laa nk benci aku ke apa . kalau kau benci aku . aku 2 kali ganda benci kau shaitonn . hahahah . teruknya aku kan ? hihi ,

ni salah satu cara aku hilangkn bengang . tunduk dan lihat je ape yg ade kat atas tanah tuu :)

*pict tuu hanyalah contoh . bukan bengang betul2 kalau nk tgok aku bengang betul2 cm ne . meh sini depan2 then buad aku bengang :p

No comments:

Post a Comment