Sunday, March 4, 2012

wohoa .

nothing to say laa kawan . just nk cte pasal exam . hahahaha . k , cte dea cengini seminggu dah exam soalan dea kalau study jdy senang . kalau tak study jdy dea susah laa . hahaha . bg aku susa laa coz aku tak study . why ? jgan tanya laa . jawapan dea aku malas nk study . aku nk enjoy . wahahaha .
sape tak knal EIKIN kan ? nk enjoy je tahu . last minute gelabah tak tentu arah . hahaha .
goshh !! help me !! give me strength !! cm ne nk jdy nerdy ni ? just for this year . SPM pulakk tuu . hmm , alahai~

kk , back to the story . hahah . okay , cte dea cm ni . kan paper SPM ni byk yg soalan esei . so time dea punya laa panjang . 2jam ke atas . ha , nk tahu aku punya perangai tak pnah berubah . jawab 25minit something then membuterr sampai lebammm . wahahaha . sumpah tak boleh buang habit tuu . hihi .
mmbe semua da marah . cm ne nk berubah ni ??
grr~ help~~ EIKIN nk transform . wuhuuuu c(:

No comments:

Post a Comment