Monday, December 24, 2012

thank you

awak , awak byk ubah sye . terlampau banyakk . awak ajar sye idup tak bergantung kat sesape . awak ajar sye berusehe nk dapat sesuatu . awak ajar sye jadi berfikiran matang . dan yg paling penting . awak ajar sye mneghargai seseorang yg ade dlam hidup sye . terima kasih bie. :)
5 bulan bersama bahagia teramat . berharap hari2 , bulan2 dan tahun2 seterusnya pun begitu .
susah senang bersama . oh ya , sye terharuu sgtt sebab awak amat2 memahami dan sabar dgn kerenah sye yg kuad melenting , marah , merajuk , menangis , cemburu . terima kasih sekali lagy sebab tahan dan sabar dgan 1001 macam sikap sye ni .

awak nk tahu tak impian saye ? impian sye yg sye nak realisasikan ialah awak menjadi suami saya dan saya isteri awak . tiap-2 hari saya berdoa moga allah panjang kan jodoh saya dgan awak . saya berharap hari2 moga allah kekalkan awak dgan saya selamanya . saya berdoa hari-2 awak lah jdoh saye selamanya . saya berdoa hari2 impian saya jadi realiti . tiap2 malam sebelum tdo saya berdoa supaya hati awak hanya untuk sye sorang . nk thu kenapa ? sebab awak saje kat hati sye ni .

awakk , saya nak awak percaya yg saya nk awak je . ape pun terjadi saya tak nk perpisahan terjadi . itu je sy mintak . harap awak mengerti :')

* MOHAMAD SHAUFI BIN ROSLI ALWAYS <3

No comments:

Post a Comment