Tuesday, October 23, 2012

wuuu~

k , right now jam menunjukkn pkul 5.46 a.m dan aku masih tak boleh tdoo . tak rabak lak mata aku japg nk g skolaa . hohoho . okay , minggu yg sgtt stress coz spm is around the corner . dekatt sgtt dahh . dan tetiba masalah timbul antara aku dengan dea :( hmm , mmg salah aku coz aku tetiba mara-mara kat dea . kesiann kat dia . tuu laa dah stress org tak bersalah kene . huhuhu . ape boleh buat an ? hmm , happy blik sebab tdy dea pujuk akuu . huhuhuhu . semalam dah puas marah-2 aku . rase bersalah lerr tuu . kihkihkih . ni laa kisah antara ank bongsu dgan ank bongsu bilaa berrsama . bila bergaduh masing2 nk menang . dahh dua-2 keras kepala , hati batuu . at the end salah sorang akan mengalah . hihihi . seronok jeh cenggini . hahahha . jgn nk seronok sgttt aku yg merana sampai kene migrain dah . tertonggeng-tonggeng menangis sebab saked kpale . ini makan dia bila stress melampau . huhuhu . lepas ni lagyy susa nk jumpe nk date . hmmm :(
dea nk koje dah poie soromban pulok tuu . eee !!! mencikk lahhh ! semakin jauh dan jauhh . alahaii , ppe pun bersabar lahh eikin dan tabah laa engkauuu . huarghhhh!!!

AKU REDHOOOO!!!
hanya mampu melihat ke tanah . -,-

No comments:

Post a Comment