Friday, May 18, 2012

my phone !!

k nk cte . today is last paper . tgh-2 jawab paper perdagangan 2 lpas rehat cikgu pj masuk . dea ni sial siked :| tgh2 jawab paper tbe2 dea dtg mintak purse putih atas riba aku . dea igt aku tgh maen fon , buta jgak dea tak nampak aku tgh jawab exam . pas tuu dea suruh bg dea , dea cakap dea nk pegangkan balik skola aku cari dea , dea g meeting sial btul kene tggu . tggu punya tggu g jumpe dea tak nak jmpe aku . dea g jerit dr dalam bilik guru cakap fon aku kt cikguu disiplin . cam siall ohh , aku mintak style baek dea boleh g jerit2 macam org tak de adab . cikgu ke dea tuu ? sumpah tak layak . dah laa masa masuk kelas nk baling2 kerusi menggelabah babi macam tak leyh cakap elok-2 tak nak kerusi tuu . patut laa tak de jantan nk kat kau . huh , dasar ANDARTU ! shit sgtt ! dah laa fon baruu tuu :'( hmm .........

No comments:

Post a Comment